Gamintojas
 
Krepšelis
Jūsų krepšelis tuščias!
 

DUK

Internetinės parduotuvės "Landstore" klientų dažniausiai užduodami klausimai (DUK):

 

1. Kokie atsiskaitymo būdai galimi perkant jūsų internetinėje parduotuvėje?

Galimi šie atsiskaitymo būdai:

a) Bankiniu pavedimu pagal išankstinę sąskaitą.

b) "PayPal" mokėjimo sistema (tų šalių pirkėjams, kuriose yra fiksuota pristatymo kaina (daugiau nei 0 EUR)). Atsiskaityti už prekes per "PayPal" galite tik Eurais (EUR)!

c) atsiskaitant grynaisiais pinigais arba mokėjimo kortele kurjeriui pristačius prekes (šis atsiskaitymo būdas taikomas tik Lietuvoje! Latvijoje ir Estijoje galima atsiskaityti mokėjimo kortele paštomate).

2. Kiek kainuoja prekių pristatymas?

Prekių pristatymas kainuoja tik 5 EUR visoje Lietuvos teritorijoje. Jei užsakymo suma didesnė nei 100 EUR, Vilniaus mieste prekes pristatysime nemokamai. Prekių pristatymo kainą į kitas valstybes pamatysite pildant užsakymo formą. Jei užsakymo kaina lygi nuliui "0" ir tai nėra nemokamas pristatymas - dėl tikslios pristatymo kainos susisiekite su mumis.

3. Per kiek laiko prekės pristatomos Lietuvos teritorijoje?

Gavę Jūsų užsakymą, dėl prekių pristatymo laiko su Jumis susisieksime telefonu arba elektroniniu paštu. Prekes Lietuvoje pristatome ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų. Jei prekę turime sandėlyje, ją pristatysime per 2-3 darbo dienas.

4. Ar įmanomas prekių pristatymas į kitas Europos sąjungos  (ES) šalis?

Taip, prekes galime pristatyti į visas ES šalis. Dėl pristatymo kainos kreipkitės telefonu arba elektroniniu paštu.

5. Ar įmanomas prekių pristatymas į Nepriklausomos valstybių sandraugos (NVS) šalis?

Taip, prekes galime pristatyti į visas NVS šalis. Dėl pristatymo sąlygų kreipkitės telefonu arba elektroniniu paštu.

6. Kas pristato prekes?

Prekes pristato kurjerių tarnybos. Išsiuntę Jūsų užsakytas prekes mes su Jumis susisieksime ir apie tai informuosime.

7. Ką daryti jei įsigijau netinkamą prekę?

14 dienų laikotarpyje nuo prekės įsigyjimo datos  Jūs turite teisę grąžinti Jums netinkamą prekę. Prekės grąžinamos originalioje prekės ir siuntos pakuotėje (su garantiniu talonu bei sąskaita faktūra, gauta įsigijant prekę).

8. Kaip galiu atšaukti savo užsakymą?

Apie pageidavimą atšaukti savo užsakymą, 3 darbo dienų bėgyje informuokite mus telefonu  arba elektroniniu paštu, nurodydami užsakymo numerį.

9. Ar Jūsų siūlomų prekių kainos yra su PVM?

Taip, visų prekių kainos mūsų internetinėje parduotuvėje nurodytos su PVM.

10. Ar išrašote PVM sąskaitas faktūras?

Taip, PVM sąskaitas-faktūras išrašome tiek įmonėms, tiek fiziniams asmenims.

11. Ar Jūsų prekės turi garantiją?

Taip mūsų prekės turi garantiją. PVM sąskaita-faktūra yra prekės garantinis talonas.

12. Ką daryti jei nežinau ar mano pasirinkta prekė yra tinkama mano automobiliui?

Jei abejojate ar Jūsų pasirinkimas yra teisingas, susisiekite su mumis telefonu arba elektroniniu paštu ir mes parinksime Jums tinkamą variantą.

13. Kaip sužinoti kokia alyva tinka mano automobiliui?

Kokia alyva tinka Jūsų automobiliui sužinosite paspaudę sekančią nuorodą: https://www.liqui-moly.com/en/service/oil-guide.html#oww:/api/v2/oww/101/LTU/ENG/1/

14. Ką daryti jei mano ieškomos prekės nėra jūsų internetinėje parduotuvėje?

Kreipkitės į mus ir mes padėsime Jums ją surasti, pateikdami palankiausią pasiūlymą.

15. Ar prekės parduodamos jūsų internetinėje parduotuvėje tinka automobiliams su vairu dešinėje?

Įmanomi kai kurių prekių variantai tiek automobiliams su vairu kairėje, tiek ir su dešinėje pusėse (pvz.: žibintai). Mūsų parduotuvėje šios prekės skirtos automobiliams tik su vairu kairėje pusėje.

16. Ar prekės parduodamos jūsų internetinėje parduotuvėje yra naujos?

Taip, mes užsiimame tik naujų automobilių dalių bei aksesuarų prekyba.